جدیدترین ها

  • ۰
  • ۰

حکم شرعی خواندن داستان های غیر اخلاقی

داستان سکسی

خواندن این داستانها به نظر تمامی مراجع عظام حرام می باشد.

تا بحال فکر کرده اید که هدف از اینگونه داستان های کوتاه و آنی و خیانت ؛ آنهم (اکثر اوقات) با محارم چیست ؟ سکس با محارم و خیانت و به دوستان و همسایگان و آشنایان و یا حتی همجنس بازی (زن با زن و مرد با مرد) چرا بایستی به صورت داستان در سرتاسر اینترنت به صورت گسترده گسترش یابد و من و شما و دیگری (که ممکنه مادر و پدر و خواهر و برادر من و شما باشند ) آن را مطالعه کنند !؟

در عمده این داستانهای سک… یک زندگی بی قید و شرط ؛ یک زندگی لذت بخش بدون مسئولیت ؛ سکس و لذت جنسی با هر کس و در هر شرایطی بدون هیچ شرم و حیایی ؛ و تن دادن به مسائل جنسی بدون هیچ مرز و قاعده و قانونی القا شده و حتی نویسندگان این گونه داستانها در صدداند تا حریم پاک خانواده را هم به این سمت و سو کشانده و فریاد بزنند که شهوت و لذت بالاتر از هرچیزی است !

تا به حال فکر کرده اید داستان های سکسی چگونه تاثیرات منفی بر ذهن خواننده می گذارد؟ در اکثر این داستانها رابطه جنسی شخصیت های داستان با اعضای خانواده، دوستان، اقوام همسر، دوستان خریدار یا فروشنده مغازه و … است. مطمئنا در اطراف خواننده همه این افراد زندگی می کنند و خواننده داستان ها بد گمانی اش نسبت این افراد شروع می شود و حتی در بعضی موارد به خودش این اجازه را می دهد که به جای یکی از شخصیت های داستان باشد و این اول بدبختی اش است.

داستان سکس

  • ۹۵/۱۰/۲۰
  • nima ramezani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی