جدیدترین ها

  • ۰
  • ۰

اس ام اس و جوک های خنده دار کانالهای تلگرام

جک

ﺯﻧﻬﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻨﺪ ﻟﺒﺎﺳﻬﺎﯼ ﺯﯾﺒﺎ ﻣﯽ ﭘﻮﺷﻨﺪ !!!
ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺗﺮﻧﺪ ﮔﻮﺷﻮﺍﺭﻩ ﺁﻭﯾﺰﺍﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ !!
ﻏﻤﮕﯿﻦ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﺑﺎ ﻣﻮﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﻭﺭ ﻣﯽ ﺭﻭﻧﺪ !!
ﺗﻨﻬﺎ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ،ﮐﻔﺶ ﻣﯽ ﺧﺮﻧﺪ، ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯽ ﺧﺮﻧﺪ، ﻗﻬﻮﻩ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯽ
ﺧﻮﺭﻧﺪ !!!
.
.
ﺧﻼﺻﻪ ﺗﺎ ﺟﺪ ﻭ ﺁﺑﺎﺩ ﭘﻮﻝ ﺭﻭ ﺧﺎﮎ ﻧﻜﻨﻦ ﺑﻲ ﺧﻴﺎﻝ ﻧﻤﯿﺸﻦ
 

جوکهای خنده دار و جدید کانالهای تلگرام

تو اینستاگرام یکی کامنت گذاشته بود:
کی بریم انقل؟
هی می‌گم منظورش چیه
.
.
.
دیدم منظورش میدون انقلابه
مردم با میدون هم صمیمی می‌شن

 

جوکهای خنده دار و جدید کانالهای تلگرام

 

تو یکی از کانالای تلگرام پست گذاشته هرچی دستتونه بزارید

زمین این کلیپ زیبا رو ببینید!

.

.

.

من گوشیم دستم بود و هیچوقت نتونستم اون کلیپ زیبا رو ببینم!

 
جوکهای خنده دار و جدید کانالهای تلگرام

پز ﺟﺪﯾﺪ ﺩﺧﺘﺮﺍ

.

.

.

ﺧﺪﺍ ﺷﺎﻫﺪﻩ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭ ” مدیر گروه  ” ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻭﻟﯽ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﮑﺮﺩﻡ !!!!

 

جوکهای خنده دار و جدید کانالهای تلگرام

 میدونید فرق مدیرگروه با برف چیه؟؟؟؟؟

برف از آسمون میاد رو زمین میشینه…..

مدیرگروه همینجوری تو دل همه میشینه!!!!!

آخه آدم انقد تو دل برو؟؟؟؟ ؟

الله اکبر!!!!!

من برم واسه مدیر اسپند دود کنم

.

میگن اینو تو هر گروهى بفرستى مدیر شام دعوتت میکنه

ببینم راسته

 

جوکهای خنده دار و جدید کانالهای تلگرام

 گوشیه مدیرو ازش کش رفتم

رفتم تو پی وی فرنداش گفتم سلام

یکی گفت سلام عشقم

یکی گفت سلام عمرم

یکی گفت سلام جیگر

سلام نفسم

سلام بی وفا

سلام خوشگلم

سلام چرا دیشب زنگ نزدی؟

سلام بی معرفت

یکی هم گفت باهات قهرم برو با همون عشق جدیدت خوش باش

بلاکی

مدیر حالا جرأت داری بیا تو گروه

جوک

  • ۹۵/۰۹/۲۵
  • nima ramezani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی